tisdag 17 april 2012

Ska straxt iväg till kören, väskorna med scenkläder står packade och jag är redan helt slut i fötterna, efter dagens shoping med Hanna ; ) Vi tog ett race på Erikslund, betade av alla butiker i jakten på nya schyssta scenkläder. Hittade ett par grejer som jag hoppas blir bra, ska testa hela outfitsen imorgon, får se då om det blir som jag har tänkt. Annars får vi komma på nått nytt... 

Jag tog fram ett par plagg ut garderoben oxå, som jag hade tänkt att använda, men insåg ganska snabbt att jag måste sy in dom, fattar inte att jag inte tänkt på det!? Jaja, det blir minst ett par sittningar till vid symaskinen iallafall, fick inte alls så mycket gjort idag som jag hade hoppats på, dagarna går ju Så himla fort!

Det är ju inte långt kvar nu, knappt en vecka till premiären, det känns lite overkligt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar