måndag 11 november 2013

Måndagsdejt

Hahahhahahaha, jag dööör!!!
Jag har skrattat såååååå mycket ikväll, sååååå mycket!!! Hanna trodde nog på riktigt att jag skulle tuppa av, och Ida trodde att vi skulle kissa på oss. Flera gånger om!!!! 

 Tänk va, vad lite pasta, vitt vin, en överdos julmusik, en hög daim och ett fleeertal försök till att få till iallafall ETT NORMALT foto på oss, kan göra för en vanlig Måndagsdejt! 
Jaja, vi kan iallafall bjuda på oss själva.. Och nu skulle man ju varit lite partisk och lagt ut SNYGGA bilder på oss själva.. men nej då: SÅ HÄR SER VI UT, PÅ RIKTIGT!! :) 
Håll till godo!!
Herman var tyvärr tvungen att åka och jobba ikväll, så efter att jag kört hem Ida, och vi bytte bil, så kom jag hem till en varm säng med små sovande töser i, så det var inte det minsta synd om mig. Kan en måndag bli bättre än såhär?

Läs Idas inlägg också, hon skriver ju typ 1000% bättre än mig!

Och för guds skull, haha jag fick ju dom att dansa, IGEN!! 

Puss på er mina fina, snart är det måndag igen!! 



1 kommentar: