tisdag 7 juni 2011

Packad!!

Hur man än gör så packar man för mycket. Alltid! ALLTID!! 
Jag vet inte HUR man gör för att packa mindre??
Klädhögen har dock minskat drastiskt bara nu sista timmen; jag kanske inte behöver 6 st "gå-ut-klänningar" OCH 8 solklänningar, OCH 6 vanliga tunikor.. well, ni fattar... Framförallt som vi inte kommer att shoppa nått! ; )

Har iallafall hört av Jessica & Rickard, de är framme i huset i Orlando och allt verkar vara supertoppen! Det känns riktigt bra, om inte allra minst bara att de kommit fram säkert. Maja har varit lite nojjig ikväll, hon känner nog oxå av resenerverna, precis som sina föräldrar. Jag låtsas dock vara cool; jag har inte skrivit en endaste lista eller packa en enda pryl förräns nu ikväll. Helt olikt mig, kan jag tala om. Jag som är okrönt "Master of Listor" i vanliga fall, men jag tänkte försöka bli lite coolare med sånna saker... Vi får se hur det slutar, kvällen är inte slut än!

Om några timmar kommer taxin och hämtar, det vore ju skönt om vi hann sova lite innan iallafall... 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar