lördag 9 februari 2013

Att vara sjuk S-U-G-E-R!!!

Har haft en sjukt jobbig dag, med mera feber och massor med hosta. Jag har legat nerbäddad precis hela dagen, och Herman har servat med dricka och värktabletter. Han har även kommit in med Molly med jämna mellanrum så att jag har kunnat amma henne. Är såå slut i hela kroppen, och febern vill inte ge sig.
Hade han inte fixat så mycket, tagit ledigt från jobbet och tagit hand om mig och kidsen å allt, så vette sjutton hur jag hade överlevt dagen, med båda barnen hemma. Det känns knapp som jag varit vid liv, hela dan har jag varit som i koma, nerbäddad under alla mina täcken.

Jag kände att jag var tvungen att komma upp lite iallafall, så lagom till Mellon pallrade jag mig upp och tog en dusch, innan jag landade hos familjen i soffan. Nu ska vi bara se hur natten blir, har precis tagit nya värktabletter för att inte febern ska vara för jäklig, och ska krypa ner i sängen igen. Hoppas Molly är snäll inatt...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar