måndag 11 februari 2013

I am sixteen, going on seventeen...

På lördag blir man ett år äldre, en siffra till, inte jämt, men lite mittemellan lagomt gammal sådär iallafall.

35 år 

Det känns verkligen helt okej, helt ärligt!
Jag gillar ju att fylla år, och ser alltid fram emot det, oavsett hur dagen ska firas.
Två barn, villa, volvo, what more can a girl ask for? 

Jo:

MATEUS Ostronskål, i storleken mellan.
Grön, ocean, turkos eller helvit. Alla är såå fina!




Stjärnhalsband i silver, från Edblad
STAR, kedja 70 cm


Turkosa "karamellskålar" från Åhléns (12 cm)
Ja, fast turkos då! ;)


3-pack kökhanddukar från Åhléns
Turkos, rosa och grön-prickiga 

Presentkort på Fröken Röd

Sen önskar jag mig oxå en ny svart löpare till köksbordet, en helt vanlig svart, utan krusiduller å nått, för den vi hade har fått gå i graven. Minst 120 lång. (Den dog den tragiska stearinfläcksdöden!)

Sen en turkos eller en vårgrön löpare skulle jag oxå vilja ha, en riktigt knallig sak, även den enfärgad. Gärna från Linum eller Himla eller nått!

Jag har inte riktigt bestämt än hur dagen skall firas än, det beror lite på hur vi mår under veckan och så, men det blir säkert med lite familjefika, och så är det ju Mellon på kvällen, och då TÄNKER jag dricka bubbel!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar