tisdag 8 december 2009

Julshow: check!!

Nu har jag precis skickat hem Ida & Jonas efter 2 timmars effektivt repande till Återskens Julkonsert nu den 17:e december i V-ledskyrkan Vi ska sjunga en låt som heter "Light a candle", en del kanske känner igen den, men säkert inte de flesta. Hursomhelst, Jag tycker iallafall att det är en kanonmysig låt, och det var jättekul att Ida & Jonas kände likadant när jag presenterade mitt låtförslag för dem. 


Och bloggandet har ju tyvärr hamnat lite i skymundan nu den här senaste veckan pga av Julshowen, men nu är det äntligen avklarat! Det är alltid så himla blandade känslor efter ett färdigt projekt, det är både skönt och jobbigt på samma gång! Skönt för att det är över och man kan slappna av, slippa tänka på att "hoppas rösten håller och att scenkläderna funkar", men skönt för att man framförallt hinner vara med familjen! Nu har jag bara ett par "smågig" kvar innan det är dags att fira JUL. Först ut är en företagsspelning på Wiks Slott i Uppsla nu på fredag, och sedan är det ett par centrumspelningar i Täby sista dagarna före jul som står på tur. 


Efter sista Julshowen i lördags så var vi ett gäng som stannade kvar på Joar, och hängde en stund och lyssnade på Magnus&Roger som spelade inne på Chili. Helt sjukt va bra dom är, och framförallt samspelta! Deras mellansnack är helt outstanding, skitroligt och träffsäkert, jag skulle kunna stått och lyssnat på dom hela kvällen. ; ) Jonas var en babe och bjöd på drink, och vi var även upp på dansgolvet en stund och shakade loss. Kvällen avslutades med ett besök på torggrillen för intag av obligatorisk hamburgare, och jag smakade strips av Emelia. Kan inte fatta va gott det är med strips så dags på dygnet... : )  


Det får var allt för nu, ska ägna mig lite 
åt "Housewifarna" på tv.. ; )


Och här kommer några lånade bilder från 
showdagarna, från Idas blogg






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar