onsdag 25 november 2009

Kom hem från styrelsemöte med kören för en liten stund sedan, och har suttit på nätet och försökt göra lite nytta sedan dess.. Det är ju alltid en himla massa småprylar att fixa med såhär precis innan show, och nu var det en klädlista som skulle skrivas...


Innan mötet var jag på ett annat möte, eller kanske fika, det är nog den rätta benämningen.
Det vara pappas boende (han e asgammal och skruttig och bor på hem) som hade anhörigträff och bjöd på fika och info för den som ville.
Jag lovade att komma tillbaka i december och sjunga lite julsånger för gamlingarna, tänkte se om jag kan lura med mig 2 st småsyrror så att det kan bli lite vacker stämsång, eller nått. Det ska nog gå bra, inte så jättekrävande publik kan jag tro, men säkert väldigt uppskattat. : )
Nu ska jag kasta i mig lite micrad middag, sen väntar sängen! 

Kram & gonatt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar