onsdag 20 april 2011

Åååå vad jag ser fram emot helgen!!

Imorgon är det jobb 9 - 16, och sedan blir det rep här hemma inför giget på långfredan. Ser faktiskt fram emot det, det brukar vara litet blandade känslor, men nu tycker jag att det ska bli riktigt kul. Vi kommer ju inte rocka kanske, men ändå, det ska bli kul! Sen har vi bara det där lilla återkommande problemet med barnvakt, men jag hoppas att det ska lösa sig, det är ju inte så lång stund iofs, men hon kan ju inte vara hemma själv för det!? ; )
Fast jag ser verkligen fram emot den dagen då hon är tillräckligt stor!
För övrigt är hon världens coolaste unge; när vi hälsade på vid videoinspelningen nyss fick vi SLITA henne ifrån Hermans trumset, hon bara mosade på så fort hon fick chansen!

För övrigt skulle det gärna få PIRRA lite mer i mitt liv just nu! Ni vet den där pirriga underbara känslan som sprider sig i hela kroppen, bara av att titta på Honom, eller känna hans lukt, sniffa i hans nacke, eller kanske få ett fint och oväntat sms till och med... I like it a lot, jag tänker på det jättemycket just nu. Vill ha MERA!!! Fram för mera pirr, gott folk! : )

Idag blev det förresten lite shopping, bl.a. ett nytt regnställ till Maja till hösten, ett par påskägg och små presenter att lägga i (hårspännen, baddräkt, snoddar) och sedan så har äntligen mina nya underkläder kommit! Vi hade bokat in oss med jobbet på en "BH-kväll" på ValjaMi, jag tror att det var i förra veckan, och då hittade jag lite fina grejer, och bl.a. ett set beställde vi hem, eftersom de inte hade det hemma i min storlek då vi var där. När vi kollade i katalogen vilka storlekar som fanns att beställa så såg jag att det dessutom fanns i turkost, så det beställde jag på en gång! Och det är såå fint, det sitter som en smäck, så jag är supernöjd! Jag hade gärna beställt samma set i vitt oxå, men det blir ju lite dyrt tyvärr, det jag köpte idag kostade straxt över 1400- för bh& trosa.

Nu ska jag och Herman kolla in nya ritningarna till utbyggnaden, så att Herr Snickare får ta sig en titt imorgon, innan vi skickar in alla papper till kommunen. Spänannde, I tell you, jag kan inte fatta att det blir av snart!! : )

Ha nu en jättefin påskhelg mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Tack detsamma Elin:) Vad duktig du är med din viktnedgång,23 kg det är jäkligt bra jobbat. Stor kram Anna Viksell

    SvaraRadera