måndag 8 augusti 2011

Hej sommar = inga inlägg!
Dååååligt!!! Det måste vi ändra på, bums! Och nu startar ju dessutom min tredje arbetsvecka efter semestern, och imorgon börjar även Maja på dagis igen. Det ska bli skönt, framförallt för att man kommer tillbaka till RUTINER igen, med fasta tider och (förhoppningsvis) lite mera ordning i vardagen. 

Men jag ska inte klaga på vare sig ledighet eller sommar; den här sommarn kommer gå till historien som våran mest aktiva någonsin! Och vi som baaaara skulle ta det lugnt och vara hemma hela sommaren... jojomensan! 

Vad har hänt då, jo i korta drag: USA på bästa sätt, Kolmården & Vildmarkshotell, Farmor & "vårat hotell", husvagnssemester i Furuvik, Eskilstunaparken & Dannykonsert, jag har blitt rödhårig efter 8 år svart som synden, sen ett par riktigt lyckade & roliga gig, och en hel drös med trevliga dagar och kvällar, (varav de flesta med sol!) och jag har nog aldrig druckit SÅ mycket gott vin någonsin som denna sommar! 
Hej jag heter Elin & jag är alkoholist!



Nåja, det var i korta drag som sagt, jag har en dator som är överfull med bilder från sommarens alla trevligheter, så uppdatering på sådant får bli vid ett senare tillfälle. Nu ska jag sussa! 
Kram på er alla mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar