fredag 19 augusti 2011

Trött men pepp

Jättertrött!!
Borde inte vara vaken så här dags, men efter ett kanonbra styrelsemöte, det första för terminen, så är hjärnan igång på högvarav och det bara ploppar upp idéer i huvudet på mig!
Projektet vi planerar för våren kommer att bli MIGHTY, I tell you for sure!

I morgon är jag ledig, så dagens schema då blir: träning, städning, lunch med mina finisar på sushin, och sedan mot Västerås för att att lämna Maja som ska vara hos kusinerna medans Jag & Heman jobbar (på varsitt håll) på lördag. 

Skulle vilja hinna med att golfa lite mera snart, vill se om jag fortfarande är bra, men coachen har inte haft tid ännu... Kanske dyker upp en lucka nu i helgen om man är snäll? ; )

Och så vill jag ha lite mera sol, om man får slänga in en önskan så här på slutet, är det OK?

Pyss & Gonatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar