tisdag 26 mars 2013

En av varje?

Yrseln ville inte riktigt ge med sig igår, så även eftermiddagen blev väldigt lugn för min del. Tur att man har så fina barn som förstår när mamma mår dåligt! Maja var jättesnäll och lekte tyst, och hjälpte även till med det hon kunde med Molly så att jag slapp springa i onödan. Fina fina tjejer!! 

När Herman kom hem från jobbet hade han köpt med sig kebab, så jag slapp fixa middag, det var ju jättesnällt och faktiskt ovanligt gott. Maja och jag delade på en, och så gjorde jag en extra sallad till med fetaost, det tycker jag känns mycket fräschare. 

Vi somnade nog hyffsat i tid, och Molly har sovit bra och bara ätit 2 ggr inatt. Sen vaknade hon strax innan kl 5 imorse iofs och villeinte alls somna om, så då var det lika bra att gå upp. Vi satte oss i soffan i vardagsrummet för att inte störa resten av familjen och jag slog på 4:ans morgonprogram, det är ungefär lagom mycket drama så dags. Sen satt vi och halvsov här, så lite till har jag fått sova iallafall.

Nu hoppas jag att Hanna hör av sig snart, vi skulle ses idag och förhoppningsvis luncha, eller fika iallafall, annars får jag ta itu med resten av det jag ska hinna med idag. Tänkte hinna förbi en sväng på nya ÖB, det börjar bli tomt på shampo & balsam såg jag, och jag använder Dove och det har dom alltid bäst pris på där. Jag brukar köpa hem en sisådär 10 flaskor av varje när jag ändå handlar, hur gör ni med sånna grejer? Alltså sånt som du vet att du gillar och använder, och sånt som alltid går åt? Köper ni en flaska/sak i tager, och handlar igen när den är slut, eller är du mer en "bunkrare" som jag är?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar