torsdag 7 mars 2013

Lattemamma

Kom upp i tid i dag, det var jätteskönt!
Har hunnit med både en snabbpromenad med lite D-vitaminintag, och en supersnabb handling idag.

Molly har sovit jättebra, och bara ätit en enda gång inatt, det känns ju helt fantastiskt! Vilken känsla att få flera timmars sammanhängd sömn, det är otroligt vilken skillnad det gör! :)

Och det trots att hon faktiskt sov ovanligt mycket igår, när jag och Gabriella hade lunchdejt på stan! Både Molly och Adrian sov så fint i sina vagnar, så vi hann både äta lunch, dricka kaffe, prata maaaaassor, och sen ta påtår och chokladbiskvi, innan barnen började knorra. Helt fantastiskt! Jag åkte hemifrån strax efter 11, och kom inte hem förräns vid 4, så ni förstår ju vad vi hann prata. 
När jag och Gabriella hade skiljts åt så gick jag en snabbis påLIndex och spanade lite, och sen åkte jag hem och hämtade Maja. Vi åkte upp till Idas jobb och hälsade på och betalade lite kläder som vi redan fått ta hem och prova, och sen blev det ett besök på Godisgallerian (dom enda i stan som har Fazer Blå i lösvikt!) och Ica Maxi också, innan vi åkte hem och lagade middag. 

Nu ska jag strax fixa lunch till mig och killarna, det byggs på flitigt här hemma idag, så det blir köttbullar och mos (hemgjort) för att fylla på energiförrådet. 

Kör ikväll på Musikskolan, får se om jag kommer ihåg nått ifrån det lilla jag hann se på min snabbvisit där i lördags... Som sagt, det återstår att se...

En liten bild på Lilla snorpan, som BARA vill stå upp på kvällarna, annars blir hon jättearg! Och galet stark i nacken är hon också, inte minsta vingel eller något. Och när hon spänner ögonen i en....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar