fredag 27 mars 2009

Allt eller inget?!

Ha, helt galen körövning igår kväll. : ) Vi får se om jag får vara med på showen alls, det gick ju bara sååå himla dåligt för mig att dansa och sjunga och allt! Jag vet inte vad det var som hände, det blev liksom bara fel-tok-roligt-knäppt-frustrerande och allt på samma gång! Ibland ville jag bara gå därifrån och aldrig komma tillbaks något mer, och nästa stund var skitrolig, koreografin satt, svetten lackade och vännerna såg glada ut (även om vissa psyk-bryt-skrattanfall med hyperventilering efteråt inte gjorde det lättare att koncentrera sig!).

Fick massa hjälp på kören av sötisarna Ida & Ingrid oxå att klippa tyg, ni e så himla goa! : ) Skönt skönt, nu kan flera börja sy på sina kreationer, ska bli kul (läs spännande och nervöst) att se vad alla har hittat på. Själv vet jag inte än. Vill sy kavaj eller slängkappa (fatta va coolt!), men det lutar mer åt tråkig kjol eller ev. ett par korta byxor. Vi får se.

Och så det räcker åt en byxlapp åt J oxå, men det ska vi nog fixa. : ) Tror att dom kommer ner ikväll, så kan vi börja spåna lite på riktigt. Räknar med att jag ska sy Idas "halv-rumpa-kjol" oxå, det ska bli spännande att se om/hur vi får ihop den....

Nu ska jag gå och ta fram mina räkor ur frysen, så jag får nått till lunch : )



Så här cool vill jag oxå vara på scen, som Snygga Nina var i Melodifestivalen! Du borde ha gått vidare!!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar