torsdag 26 mars 2009

Lunchbreak

Överraskade mig själv och var effektiv på lunchen.
Hann snabbt till Maxi och handlade (kylen är såå tom där hemma!), men mitt i allt spring måste jag ha tappat min handlingslapp, och jag fann mig själv stå vid fiskdisken och se bortkommen ut!
Hur kan man ha så kort minne? Nu kommer jag ju på massor av saker som jag glömde; bakpulver, nudlar, vaniljsocker, färsk basilika m.m.. Ja ja, det får väl bli uppskrivet på nästa lapp istället.
Sprang på syster Åsa oxå, som även hon hade lax på sin lista. Får se om man kan planera in den till middagen imorgon. Kanske med smält ädelost på..? : )

Sen tillbaka till jobbet. Fick äta själv för J var sen. Bu!!
Åt min Maxi-inhandlade rostbiff och sparris. Blev inte så mätt som jag önskat, men skitsamma, det ger ju resultat iaf. - 1,7 sedan sist. Det är iallafall något...

Nu ska jag jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar