måndag 30 mars 2009

Typ sådär va?

















Det gick sådär alltså.. det där med att vara glada & friska alltså. Vi hann inte mer än att starta veckan; Herman lämnade Maja på dagis i vanlig ordning, jag hann ha morgonmöte på jobbet, jobba lite och börja bli sugen på lunch, förräns dom ringde från dagis: Nu ser Maja ganska kladdig ut i ögonen, det är nog inflammation så ni får komma och hämta henne. Då var klockan inte ens 12. Jihoo, så lågt kom vi alltså! : (

Nåja, inte så jättemycket att göra åt saken. Maja var dock på jättebra humör när jag hämtade henne, och förstod inte alls varför hon skulle gå hem så tidigt från dagis. Vi har istället haft en ganska lugn och skön eftermiddag med både mys i soffan och "Shrek" på dvdn, och jag har hunnit ta hand om flera stora tvätthögar, som annars skulle bivit liggandes MINST ett par dagar till.
Imorgon ska min Heman vara hemma iaf och få gosa med Maja, så jag kan jobba lite, så får vi se när hon blir "kladd-fri".

Men, hon är iallafall världens bästa & busigaste,
med eller utan kladd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar