tisdag 12 januari 2010

Huvudvärk..

.. som inte riktigt vill gå över. Me dont like!!


Har haft ont i huvet i ett par dagar nu, trodde först att det bara var Hermans resfeber som hade smittat av sig på mig, men så var visst inte fallet. Har haft en molande värk fram i huvudet sedan i lördags, kombinerat med smått illamåendekänsla som inte heller vill sluta. Lite yrsel ibland oxå, som när man vänder sig om för snabbt och inte riktigt hinner fokusera blicken igen.


Har gått omkring och sväljt hela tiden, nästan som att man skulle vilja kräkas, (fast utan kräks-känslan, om ni fattar) men jag har ju inte ont i magen eller så. Är jag på väg att bli sjuk?
Har tagit huvudvärkstabletter, tabletter mot yrsel, och tagit det allmänt lugnt. Det vore ju typiskt i så fall, nu när Herman precis har åkt bort och ska glassa i "City of Angels"  ett par dagar.


Så, då är frågan, vad gör man nu? Väntar på att nått ska bryta ut, eller bara intala mig själv att allt är finfint, och hoppas att det går över med positiva tankar? : )

2 kommentarer:

  1. Konstigt att jag känner typ likadant, har också haft ont i huvudet i flera dar, och är lite yr... uhu! Men känner mig inte sjuk på nåt sätt. Bara lite sne.

    SvaraRadera
  2. Borde dansa en schlager för dej så du blir kry!

    SvaraRadera