måndag 9 maj 2011

Bokat!!

Yes, nu är USA-resan bokad och klar!
Fick idag (finally!) besked från jobbet att det var grönt att åka. Det har varit typ 1000 turer: först var det tummen upp, sen efter snabb överläggning så hade vi typ ingen personal alls, så då blev det tumme ner, och sen såg det ut att lösa sig, och då fick vi veta att det inte gick alls för våra timanställda hade bokat egna resor för länge sen, men sen skulle det nog gå bra iallafall, men då krockade det med andra semestrar, och sen var det röda dagar som vi hade glömt bort, men nu.. NU SÅ!!! 

Idag löste det sig äntligen! Vi har varit på polisstationen och fixat nya pass till Herman & Maja, vi har beställt ESTA, jag har precis klickat hem lite badkläder till hela familjen, och vi har även lyckats boka om Kolmårdenresan, och sedan boka om den igen, och nu ser det dessutom om som att vi ska boka om den IGEN för att få den att passa. Suck! Och jiho på samma gång, liksom! Det går verkligen runt i mitt huvud just nu... men mest av glädje, kan inte riktigt fatta att vi faktiskt SKA åka iallafall!! 
Och sommaren ser ut att bli bättre än på länge, helt plötsligt har vi MASSOR att se fram emot! Kolmården, USA, flera roliga gig, husbygget, och dessutom ett par veckor i mitten bara för att mysa och ladda tillsammans, jag törs nästan inte tro att det är sant. 
Bara en yttepytte liten sak till så skulle lyckan vara komplett, men det törs jag knappt drömma, eller ens skriva om... Vi får bara hoppas helt enkelt!

 <3   KÄRLEK   <3

1 kommentar:

  1. åå vao va underbart elin. när drar ni till florida? ahh.. och vad är det för husbygge?? förrådsmojäng? hur lång semester har du...?

    å va jag ska njuta av årets semester. jag ska njuta av VARJE dag.
    puss kram lovisa

    elin! när drar vi ihop ett gäng och hänger loss i en park med rosévin och picknick...?? vad tycker du om det...
    kram

    SvaraRadera