onsdag 4 maj 2011

Jag vill, jag vill!

Vi måste ta ett beslut, och det snart! Typ ikväll helst!
Vi har fått ett kanonerbjudande från fina vänner, ifall vi vill komma och besöka dem, när de har hyrt ett helt hus i USA. I Orlando, Florida, närmare bestämt. Och snart, verkligen snart!

De har nämligen redan fixat och bokat allt, hus med stor pool, bil och rubbet, så det skulle i så fall bara vara för oss att boka flygstolar, och sen ge oss iväg.  Jag berättade för jobbet idag att vi fått möjligheten, och chefens första svar va: Klart ni ska åka! : )

Vi måste nog prata ihop oss om det här ikväll, för det är ganska snabba puckar som gäller i så fall! Jessica & Rickard var här igår kväll och vi käkade och hade supertrevligt, och pratade igenom allt, vi (Sister) har ju fått den stora äran att sjunga på deras bröllop nu i maj, både i kyrkan & på festen. Och så pratade vi om deras bröllopsresa, som alltså bär av till USA, och vilka ställen de ska besöka! Och så frågade de igen om vi inte ville hänga på, och komma till dem när de är i Florida. De har hyrt ett stort hus i lite drygt 2 veckor har jag för mig,  och undrade om vi inte ville passa på, när de ändå var där! : ) Maja & Moa skulle ha så skoj ihop, och Milton är ju världens goaste...

Till att börja med är jag bara såååå glad & supertacksam att de överhuvudtaget frågat och inbjudit oss, så att vi fått möjligheten att komma till dem, är bara SÅ fantastiskt! Det är ju faktiskt ändå deras bröllopsresa! : ) Och att sen chefen tyckte att det lät jättekul och att vi verkligen borde åka, gjorde ju inte saken direkt sämre.
Så nu måste vi prata ihop oss, pronto, och kolla flygen igen, och se ifall vi får ihop det rent ekonomiskt. Jag vet ju redan nu att jag får tillbaka på skatten, men jag vet inte riktigt när pengarna kommer...
Det vore ju bara SÅÅÅÅ grymt att kunna hänga på, har drömt om detta typ forever!

<3

1 kommentar: