tisdag 10 maj 2011

En helt vanlig dag på jobbet, och jag har gått och känt mig nästan lite "smårusig". Jag är fortfarande nog lite i chock över att vi faktiskt ska åka, och kan inte riktigt tro att det är sant! : ) Det känns sååå bra! Herman har googlat runt lite, och det finns ju verkligen typ en miljon saker att göra, nu ska vi bara välja ut det bästa ihop med J & R. Vi ska dit nu på fredag och grilla oxå, så jag gissar att det blir mest USA-prat då! ; )

Efter jobbet kom Maja & Herman förbi och hämtade mig, sen gick vi upp till K14 för att äta middag. Så underbart skönt att bara sitta i solen en stund och bli uppassad! Jag har bara varit där och käkat lunch tidigare, men det var jättegott och stooora portioner. Vi käkade ryggbiff med pommes och bea, men jag tog en stor sallad till istället, och Maja flörtade med servitrisen som fixade henne en pasta med lite alltmöjligt gott i!

Nu väntar bamsehögen med ren tvätt att ta hand om, jag ska nog hjälpa Herman litegrann tror jag, det hörs en hel del suck och pust och stön ifrån honom just nu... ; )
KRAM & GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar