torsdag 3 september 2009

Svart, Vitt & Turkost!



Men jösses, varför BLIR det alltid såhär?

Internet i all ära, jag tycker verkligen att det är världens bästa uppfinning, men ibland blir det lite VÄL farligt. Iallafall för mig! Det är ju nämligen så himla lätt att handla då. Kolla bara in Tradera tex, hur snabbt blir man inte beroende, och måste ha koll på alla braiga auktioner, med superfynd till typ inga pengar alls?!

Och sen alla sighter med heminredning, prylar & pynt, eller dyra och jättefina kläder till.. ja, lite mer pengar. Eller i vissa fall MYCKET mer pengar. Men det är ju sååå kul att "fönstershoppa" i datorn. Jag tar oftast med mig bärbara datorn in till sängen på kvällen, och kollar och surfar runt lite istället för att läsa min bok, innan det är sovdags.

Och nu har jag IGEN hittat nått jättefint, som jag faktiskt var TVUNGEN att beställa. En ny klänning! ( Och JA, jag har redan 1000, och jag vet att man inte behöver fler då, men jag BEHÖVER faktiskt den här, Maria I! ; ) Och Djones, jag vet att du oxå håller med Maria, men det struntar jag i.) Hoppas att den hinner komma, då kan jag ju ha den på Malin & Henriks bröllop nu snart, det ska bli såå himla kul!!

Jag bara looove svart/vitt, det är min favvis just nu, plus turkost förståss. ; ) Och glitter, jag älskar glitter. Hittade ett par nya svarta skor för ett tag sedan förresten, dom kommer ju att bli kanon till! Nu skulle jag bara behöva sy mig en lite mer "fancy" bolero som man kan ha i kyrkan, min andra som jag köpte till showen i våras är ju fortfarande på vift. Jag kan inte fatta vart den tagit vägen. Buhu... : (
För övrigt så hittade jag dom här ROSA asballa och totalt supercoola och glammiga skorna häromdan på Biancos hemsida, är dom inte snyggast nånsin? SÅÅÅ hilma roliga och superfräcka!!! Jag blir jätteglad av att se dom! : ) (Lite kul att storhandla i dom där på Maxi, undra om folk skulle kolla då..) Om jag hade varit med i Alcazar så hade jag köpt dom bums, men nu är jag ju inte det, så det får nog anstå ett tag. Men när jag blir det, då....! ; )

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du måste ha klänningen för den var skitsnygg, för att inte tala om skorna..men som sagt man ska ha tillfälle att använda dem oxå. Vi kanske måste införa lite mer glamour i den här stan så att vi kan använda sådanna när vi åker och handlar på MAXI :)

    SvaraRadera