onsdag 30 september 2009

Last year

Hittade bilderna från förra årets Höst-krans-pyssel, när jag satt vid datorn och letade inspiration nyss.
Jag kanske inte ska göra en krans helt enkelt, jag kanske borde göra nått annat. Men vad isf? Har lite idéer iallafall, och vore kul att göra nått med "Halloween-tema" nu när Maja är så insnöad på spindlar och myror, (och nyckelpigor med för den delen, fast av helt andra skäl..)


Fast grannarna tror väl man är knäpp om man ställer ut en kruka med blommor och spindlar i eller? ; )


Här kommer iallafall min hemmapysslade fjolårskrans, ifall nån vill se:
Stomme i tidningspapper, murgöna från våran baksida, äpplen från eget träd, och blad och bär från lekparken. Kostnad 0:-, och den var fin till långt efter jul : )







Och här kommer det färdiga resultatet, Ta-da!!






2 kommentarer:

  1. Vilken vacker krans, vad duktig du är. Själv är jag oxå väldigt pysselsugen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har iaf bytt gardiner i både köket och vardagsrummet, så nu är det lite mer höstigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den var så himla fin! Kostnaden är det bästa ^^

    SvaraRadera