tisdag 13 december 2011

Gå-bort-present!

Om du vill ha ett jättebra tips på "Gå-bort-present", eller bara ett tips på nått gott till dig själv, så kommer det här!

Idag fyller min kollega Eva år, så vi fixade en flaska Moet, ett par goda osta från Elisabet's, och så hittade jag även de här suuupersmarriga tryfflarna där, som jag bara var tvungen att köpa! De fanns i flera smaker, men jag köpte de som var smaksatta med champagne. Tryfflarna tillverkas i Frankrike, och det var från början ett litet familjeföretag, men är idag ett av landets främsta chokladtillverkare. De är verkligen så gudomligt goda tryfflar, och jag är SÅ glad att jag hittde det här märket. De i hallon ska tydligen oxå vara fantastiska, och smakerna "Tiramisu", och "Black currant" skulle jag oxå kunna tänka mig ; )

Tryfflar från Esteban, France
Världens pytteminstiga bild, men det var den enda jag hittade..

Ett litet tips bara, så här i Jul & Gå-bort-tider
Och priset var oxå bra, ca 65:- kr för 200 gram
Välinvesterade pengar, I promise you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar