tisdag 20 december 2011

Julveckan!

Kan ni fatta att det redan är dags för jul, vi befinner oss 
mitt i julveckan!!!
Helt crazy, If you ask me....

Jag klickade hem en julklapp till mig själv idag. En jättefin halvlång kavaj/kofta/jacka/myströja från House of Lola´s hemsida. Jag har aldrig handlat från dem förut, jag har velat jäääättelänge, men idag blev det alltså premiär! Ska bli spännande att se hur den är live. Jag har sett ett par plagg från dem förut, ett par kompisar har, Anna (förälder på dagis) vet jag har samma jacka (fast den korta, i rosa) och Majas kompis Emma har en jättefin mössa, och nu säljer ju även Fröken Röd Lolas fina kläder dessutom. Och nu ska t.o.m. lilla jag få min fina jacka, hoppas hoppas den passar och att den är så bra som jag vill! : )
Hoppas den kommer snaaaart!!!




(Fick by the way en liten surprise idag på jobbet, det var trevligt!)

Nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba, sedan blir det julledigt till och med onsdag nästa vecka, det ska bli sååå skönt, ser fram emot lite sammanhängd ledighet med familjen!

Puss på er bloggisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar