söndag 11 december 2011

Oväntat, minst sagt!
(Fast såklart jättekul & superbra!)

Jag höll på nyss att ta fram kläder tills imorgon, och hade strukit både skjortan och koftan, som jag tänkte att ha till mina "snyggjeans". Precis innan jag skulle hänga upp allt, så bara fick jag för mig att prova jeansen, och tur va väl det! Sist jag hade dem var i våras, och jag fick precis (men nöd & näppe!) på mig dom då, med det var såå jäkla tighta och inte ett dugg sköna att ha på sig, framförallt inte en heldag på jobbet, så jag hängde in dem i garderoben igen, och tänkte att "de här får hänga kvar tills de passar".. 
Nya som de va, å allt!

Så nu tänkte jag, att det var väl dags att komma i dom! 
Och baske mig, det gjorde jag! Så pass att det hade fått plats en till Elin i brallorna! Well, nu överdrev jag bara en pyttesmuuula, men det kändes faktiskt så! Jag var till och med tvungen att kolla igen att jag hade satt på mig rätt byxor, och inte nått gammalt par, men det var alltså dom jag trodde. Jag som hade längtat efter att få använda dom! : ( Det var ju dessutom typ det enda paret riktiga långbyxor som jag äger, och som jag faktiskt VILLE använda... 
(Min byxfobi, you know..) 

Jeansen liksom kasade ner för höfterna på en gång fast jag bara stod still, och att ha dem är inte ens att tänka på, inte ens att sy in, jag tror inte att det kommer att funka. Det blir ju liksom inte lika bra med jeans, det är för mycket tyg och dessutom för grovt tyg för att det ska bli riktigt snyggt..


Såå, jeanshopping allså?... Hade ju inte direkt planerat för det, men NÅTT måste man väl ha på benen? Folk tittar så snett när jag går i kortbyxor & barfota i mina ballerinaskor på jobbet ; )
So, anyway, I´m happy! 


(För övrigt; finns det nått snyggare än en riktigt snygg jenasrumpa? 
Både på killar och tjejer, faktiskt!
Det är en av mina drömmar...)
Denna får vara lite inspiration så länge .. ; )


That´s all for now, ha en riktigt fin vecka nu!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar