torsdag 8 december 2011

Jag har ungefär en miljon ord, och en miljon saker att skriva om, som bara bubblar inom mig, och bara vill uuuut. Men hur ska man få ut dem, när man inte vet vart man ska börja?.. 

Eller bara till exempel, frågan på vad man vill ha. Typ den allra enklaste frågan av dem alla.
För nog borde man veta vad man vill ha?
Men om man inte vet då, eller om man helt enkelt inte KAN svara?
Man kanske faktiskt inte kan svara, fast man vill.


Jag vill
jag vill
jag vill
jag vill



Den här veckan har varit smått kaotisk, det har hänt massor.
Massor av saker som jag behöver fundera över, och få smälta lite, och hinna prata om, och hinna uppdatera mig lite om framförallt med familjen. Den stora alltså, alla syskonen- man hinner ju aldrig prata med nån i veckorna, och sen händer helt plötsligt ALLt på en gång. Ingen ordning alltså, men det är ju å andra sidan precis som vanligt, med typ allt här i livet ; )

Imorgon är det fredag, min favourite day of the week, särskilt om det är en ledig fredag! Dagen blir en familyday, Måjja får vara ledig från dagis, så får vi se vad vi hittar på för kul, så blir kvällen en helkväll för min andra familj, nämligen KÖREN!! : ) Vi ska giga i Bred, det är julsånger på menyn, minsann!
Och enligt rapporterna så ska det dessutom bli en vit kväll, så det kommer säkert att bli jättemysigt... 

Ha en fin fredag, alla mina Darlings!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar