fredag 15 maj 2009

Caesarsallad & latte!


Jepp, det blev dagens lunch. Var jättetrevligt att hinna se småsyrrorna en liten stund, alldeless lagom för den senaste uppdateringen och lite skvaller. Jag åt Caesarsallad som dom börjat med igen (eller har den funnits hela tiden på Donken utan att jag märkt den?) och jordgubbs-shake till, Mums!
Vi avslutade med en gratis stor latte från "Kaffekortet", tack för den McDonalds. : )
Tyvärr går en timme alltför fort, men det var iallafall väldigt trevligt.
Leo var oxå med och busade med sin nya Spindelmannen-leksak, och Viggo gjorded sitt bästa för att äta upp densamme.
Kolla vad mycket skräp det blir efter maten, på bara 3 personer! Plus våra stora kaffemuggar som vi beställde efter maten, det är faktiskt lite illa om man tänker efter...
Ida hade förresten hittat sin lilla glittriga handväska (som jag har likadan men inte hittar nu!!!) som jag vill låna tills imorgon, så nu är nog min outfit komplett, skulle jag tro, skönt! : )
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och göra lite nytta på jobbet innan det är dags att gå hem och ha helg.. och gå på Bröllop!
Total redogörelse kommer på måndag!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har superkul på bröllopet!
    Lär ju inte bli nån Eurovision för er dock.
    Hihi. Min blir ensam. Ensam med Katten Bella!
    Varför jobbar Miche JÄMT?

    Puss på er

    SvaraRadera