tisdag 19 maj 2009

Skokanonen, well, vi får se..

Jag var till nyöppnade "Skokanonen" nu på lunchen, och kan väl tyvärr
inte påstå att jag var jätteimpad.

Inte av personalen; den tjejen som hängde över kassadisken med en telefon klistrad vid örat gjorde ingen som helst ansats till att ens titta på mig eller sluta prata i telefonen, under hela tiden jag var där. Bu!

Sortimenetet; Well.. nja... inget direkt.. Nej!..

Storlekar; det enda paret som jag skulle kunnat tänka mig att köpa, provade jag i min storlek, 41. Men det var som att föröka tränga på sig skorna som man hade på skolavslutningen i 5:an, inte ens en chans. Jag kollade faktiskt 2 ggr om de inte var felmärkta, för dom var SÅÅÅ himla små, men nejdå, deras 41 SKA vara som en normalstor 37:a. Bajs!



Det hela slutade med att jag iallafall köpte ett par små sandaler
till Maja som jag tyckte var söta, och som jag hoppas ska passa.
Gjorda i skinn, för 200:-, det var väl ett hyffsat pris ändå?
Vi får se vad Maja tycker om dom ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar