tisdag 12 maj 2009

Ny... vad?

Ny… vad?
Trodde väl aldrig att man kunde få SÅ mycket uppmärksamhet tack vare ingenting.
Från kollegor som man knappt visste ifall dom ens visste att jag fanns?
Hur kul som helst iochförsig, men framförallt otroligt oväntat.

För att komma till saken:
Idag har säker halva företaget (känns det som i alla fall) frågat vad jag har gjort, och då pratar vi om mitt utseende. ; )
I mina ögon har jag inte gjort nått särskilt, men uppenbarligen ÄR det VÄLDIGT stor skillnad på hur jag brukar se ut.
1. Jag har tvättat håret. (Och då tänker alla: men WHAT: hur sällan gör du DET i såfall?)
2. Jag har inte stylat det. ALLS.
( Och i en normal persons liv skulle väl inte det vara hela världen eller ens något att reflektera över, men jag brukar styla. Typ varje dag. Tvätta, föna, platta, spray-wax, volymemaster, creator, och sen spray överst.
Så okej då, jag kan fatta om det ser annorlunda ut….) Däremot har jag bara kammat det, och låtit luggen hänga fram, istället för uppåt som den brukar vara.
3. Jag har typ bara haft mascara o lite läppglans.
4. Jag har inte mina glasögon.
5. Jag har guldsmycken idag, jag som annars ENBART använder silver.

Så, om du vill ha lite uppmärksamhet: Mitt tips är att tvätta håret ; )
♥♥♥ Så här ser jag ut idag ♥♥♥

1 kommentar: