torsdag 1 oktober 2009

Postorder, inte så dumt iallafall.. ; )

Har precis skickat iväg en beställning på lite nya höstkläder till mig. Maja har jag handlat åt redan, jag tror att vi ska ha det mesta nu, det är bara typ lite nya strumpbyxor som behöver inhandlas. Overall och vinterstövlar hart jag oxå köpt till henne, och galonfleece-setet och de fodrade gummistövlarna bara väntar på att det ska bli lite kallare. 


Och Herman fick oxå en uppdatering i sin garderob för bara ett tag sedan, 4 par nya jeans har jag för mig att det blev, och lite smått och gott.


Jag skulle egentligen bara kolla efter ett par nya svarta byxor, men det blev lite till såklart. En röd jättecool, lite halvlång kofta som jag suktat efter var såklart superslut i min storlek, så den vara bara att glömma. 


Men istället; par toppar (sånt går ju alltid åt), en tunika, ett par leggings,  2 par jeans (hoppas att NÅTT av paren passar) och ett par svarta skinnstövlar stövlar som jag kollat på ett par veckor var nedsatta nu och fanns i min storlek, så då är det ju bara att slå till! ; ) 
Det skulle ta max 10 dagar att få hem, sen får vi se. Det brukar ju bli retur på iallafall ett par av plaggen, men man kan ju alltid hoppas...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar