söndag 16 maj 2010



Jag är så himla sugen på att införa lite färg här hemma, framför allt i köket. Inte i form av tapeter  eller så, nej lite nytt porslin, lite fina handdukar och så skulle räcka fint just nu. "Leilastil" som jag så fint kallar det, jag bara älskar Leila Lindholm. Jag älskar faktiskt allt med henne. Skulle jag få en ny bästa kompis just nu så skulle jag vilja att det var hon. ; ) Hon verkar alltid vara på ett sprudlande humör, är så fantastiskt söt och dessutom en hejare i köket: hur kan man låta bli att älska henne?


Tyvärr så finns det inget direkt utrymme varken i skåpen eller i plånboken just nu för att styla om köket, men man kan väl få önska och drömma lite iallafall.....

2 kommentarer:

  1. Oh, jättefina grejer allting! : D

    SvaraRadera
  2. Visst har hon fina grejer. Jag har iaf lyckats få in tre stycken IB Laursen bakskålar i mitt kök :) och mer ska det bli..hihi

    Kram M

    SvaraRadera