onsdag 12 maj 2010

Coconut/Lime!

Okej, ja håller med, men endast för en pyttepytteliten stund: idag är det lite kallt om fötterna. Jag är ju slaviskt barfota så länge det går, oftast från april till oktober, men gärna längre om det är möjligt. Och barbent. Korta byxor is the shit, I love it! 
Resultatet blir tyvärr supertorra ben (dom borde ju blir härdade i det hårda aprilvädret kan man tycka!), och jag HATAR ju att smörja in mig!!! Nåja, vad gör man inte för konsten. Köpte förresten ett set från H&M när jag var där med Ida häromdan, duschtvål och smörj (läs bodylotion) som luktade Coconut/Lime, helt underbart! För att vara en smörjhatare så kan jag säga att det var riktigt lovely, jag kommer att köpa flera och spara. (De där goa lukterna brukar ju ta slut så himla snabbt!) Till och med Herman som verkligen HATAR (ni vet!) när det luktar kokos tyckte det luktade gott.
 Hittade bara den här bilden på HM´s hemsida på Bodyscruben, men det var iallafall samma serie, helt gudomlig! KÖP!
Igår iallafall, så var det lite kallt på golvet när jag var och hälsade på hos Maria (som går i raggsockar året runt!), och jag stod ut en liten stund, men till slut fick jag iallafall på mig ett par tofflor. 
I storlek 45! ; )

Vet inte om det blev fel i hela tänket då, men bara för det så fryser jag ju om fötterna idag med! Maria, vad har du gjort med mig?.... ; )

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara raggsockor :o)

    SvaraRadera
  2. Herman tycker bara så för att det var DU som hade den på dig!! Hade det varit jag så VET du hur det hade blviit! Hahahaha : D

    SvaraRadera