onsdag 12 maj 2010

Jobbintervju!!!!!

Jaha, hur gick det här till då?
Vi skulle bara upp på stan en jättesnabbis; jag skulle lämna in lite papper för underskrift, och Herman skulle köpa en ny liten handdammsugare till Farmor eftersom hennes gått sönder. Och helt plötsligt sitter jag på en jobbintervju!
Gaaah, hur gick det till?

Jag hoppashoppashoppashoppas att jag gjorde ett bra intryck, även fast jag bara blev inringd medans jag var på stan och inte hann göra iordning eller ens förbereda mig mentalt en smula. Hon jag talade med (platschefen) var supertrevlig, och jag tror att jobbet skulle passa mig utmärkt! Det vore så sjuuuukt kul om om jag iallafall fick chansen att kanske provjobba lite, eller komma tillbaka och prata lite mer, med hon som äger stället. Idag blev det ju som sagt väldigt hastigt inpå, så varken hon som intervjuade mig eller jag hann förbereda oss- Nåja, hoppas hon såg hur flexibel jag kan vara och att jag inte är den som fegar!
Jag skulle bli så himla glad om jag fick bli en i det gänget!!!

Nu ska jag bara vara lite cool (jo tjena!!) över helgen medans vi hälsar på Farmor och försöka att inte tänka så mycket på det, så skulle vi höras i början på nästa veckan.


Håll en tumme åt mig snälla!!!!!

7 kommentarer:

  1. Åh hoppas att du får det, hon måste ju inse vilken supertjej du är för det har ju vi andra gjort för länge sen. Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Storasyster Annie12 maj 2010 kl. 20:53

    Låter spännande, så jag håller väl en tumme åt dig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det där lät ju bra, Hoppas att det blir något bra av det!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, jag håller både tummar och tår!!

    SvaraRadera
  5. Åh jag håller allt jag kan!!! Lycka till vännen, massor av kramar!!!!

    SvaraRadera
  6. Du som säger att jag är så värdelös på att säga saker som händer, du är ju knappast bättre själv!
    Men håller tumme för dig iaf.
    ;)

    SvaraRadera
  7. Eller hur, jag håller med Hanna! Hahaha! Nämen fan vad kul, lycka till ; D Puss!

    SvaraRadera