tisdag 11 maj 2010

Hm, varför blir inte dagarna som man har tänkt sig? Hittills har jag hunnit (läs avverkat) 2 av de typ 20 sakerna jag skulle hinna med idag.
Däremot har vi gjort en massa annat som jag inte alls hade planerat, men ändå bra grejer, typ:
- skickat iväg en ansökan till en jobb jag jääääääääättegärna skulle vilja ha (rättelse: kommer att få)
- cruisat runt bland alla röda tegelkåkar på Korsängen och bestämt hur våra fönsterfoder ska se ut
- beställt virke till våra fönster, så att de blir klara nån gång
- tagit hem färgprover så vi kan bestämma oss om vilken färg vårat hus ska ha
- bjudit våra übersöta grannar på spontant kaffe och dopp (serverat ur bästa kristallskålen, jojomen!)
- grillat till middag
- klippt luggen på mig själv

Typ så.. undra om jag har glömt nått...
Whatever, nu ska jag umgås lite med familjen, sen iväg på möte. 
Kärlek till er alla, fina bloggläsare!

2 kommentarer:

  1. Jag är bloggläsare!

    SvaraRadera
  2. HERREGUD, jag blev helt CHOCKAD när det låg ett NYTT inlägg här helt plötsligt! ; D

    SvaraRadera