söndag 16 maj 2010

Citronchoklad?

Yes, nu är den äntligen släppt, Marabou premuims nya  70% chokladkaka "Cocoa Lemon". En mörk choklad med smak av citron. Redan v. 18 introducerades den på marknaden, men jag har hittills inte hittat den i butikerna än, fast ryktet säger att den har kommit in nu. 
Jag hittade den här recensionen nyss, och tyvärr var den ju inte helt positiv, men jag tänker självklart ändå köpa mig en egen för att testa, citron/limefreak som man är. Och i kombo med choklad, jag har lite svårt att tro att det kan misslyckas faktiskt...

Jag återkommer med en utförlig rapport 
så snart den är inhandlad!
 

2 kommentarer:

  1. Såg den där i nån reklam igår, ´den verkar urgod!

    SvaraRadera
  2. Storasyster Annie17 maj 2010 kl. 12:33

    Här har jag sett den på Coop Forum tror jag det var, och jag håller med dig, den verkar ju jättegod :-)

    SvaraRadera