tisdag 22 november 2011

The Holiday

Såg ni på "The Holiday" som gick häromdan? Det är verkligen en av mina favvisfilmer! Inte för att den är bäst av alla, utan för att den är SÅÅÅÅ himla mysig, en riktig "feelgood-film", om du frågar mig. Vi har nog sett den .. 10? 15? 20 gånger, nerbäddade i söndagssoffan. 

"The Holiday" är verkligen en sån film man kan se huuur många gånger som helst utan att tröttna, och i precis samma anda som "Love Actually", "Music & Lyrics", "Notting Hill", och även den gamla favvisen "Pretty Woman". Passar anytime, nedbäddad och sjuk eller bara familjemys i soffan! 
Cameron Diaz mot Jude Law, och Kate Winslet mot Jack Black. 
Vilket OSÖKT leder oss vidare till nästa hunk på min lista, 
nämligen HUNKEN: JACK BLACK
Jag vet nog ingen skådis som i ena filmen kan va SÅ ful, dryg och odräglig, och i nästa fim; värsta charmtrollet och superhunken. Inte heller han, den snyggaste killen i klassen, långt ifrån, men har har istället DET! Charmen och blicken som att man inte kan slita sig, mörk och "lite att ta i", och tänk er en långpromenad, hand i hand, i regnet med honom! ; )
(Eller lite småhångel på nån parkänk, för den delen med!) 





Han är finast med bara lite skäggstubb tycker jag, sådär som det är dag 2-3, när det fortfarande är mjukt, och inte har blivit så där "Al-Qaida-aktigt". Han får iallafall bli min nästa hunk, och finast är han såklart i "The Holiday". Scenen på slutet, när de sitter framför teaterscenen i finkostymen, han är SÅ söt där!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar