fredag 25 november 2011

Jaha alla fina bloggisar, så är vi äntligen framme vid veckans bästa dag; FRIDAY!! Tyvärr är bara jag galet trött just nu, när jag kom hem från Showträningen igår så tog det flera timmar, närmare precis till kl 2 innan jag kunde koppla av ordentligt och lägga ifrån mig datorn. Men men, det gör inget, jag har en PROPPFULL lista med saker som ska fixas och donas innan PINGLORNA kommer hit och förgyller min kväll. Det vankas ost och vin i mängder förstår ni! Kan man få en bättre start på helgen?! : )

Sen imorgon lördag så ska jag jobba lite först, och sen har Herman köpt biljetter till Sarah Dawn Finers Julkonsert "Winterland", som vi ska gå på i Västerås Konserthus. Den har förresten premiär i dag i Karlstad. Det ska bli såååå trevligt, både lite vuxentid och musik! Hoppas hoppas att han har lite middagsplaner därinnan... ; )


Ha nu en superhärlig helg, och glöm inte att det är
och Julmarknad nu på söndag!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt med egentid med maken och julkonsert. blir lite (mycket) avis. Det var länge sen jag och Johan gjorde något tillsammans.
    Vi ses ikväll vännen, ska försöka bota min huvudvärk tills dess.
    Kram

    SvaraRadera