söndag 13 november 2011

Å så trevligt, Åååå så trevligt!
Både kvällen igår, OCH kvällen idag, det är INTE nått synd om mig, inte det minsta.!! Jag är SÅÅÅÅ himla glas att ha så fina människor i mitt liv, ni anar inte vad ni betyder för mig!

Smyckespartyt igår va verkligen jättetrevligt, jag kände mig jättevälkommen trots att jag inte kände någon mer där än Pillan som bjudit med mig. Och ett par fina fynd blev det minsann, det var riktigt mycket fint och galet svårt att inte köpa med sig allt hem. Och bara en massa märken som jag gillar! EDBLAD, Michael Kors, och ett för mig nytt märke; Astrid&Anges, 2 svenska tjejer som gör fantastiskt vackra smycken i stål och läder framförallt, jättesnyggt och mycket prisvärt. Kan verkligen rekommenderas. Precis min stil!

Vi blev bjudna på middag och vin först hos Nicke&Pillan, sedan skjutsade Herman upp oss till Bergvreten,  och vi var väl hemma igen innan kl 23. 

Idag har jag jobbat, sedan åkte vi direkt till Annie&Micke, för att fira Micke som fyllde 41 i veckan. De hade fixat supergod mat; förrättstallrik med jätteräkor, avocado, rom, rödlök och creme fraiché,  och sedan "vårat" recept på citronkyckling med jättegod sallad till. Och sedan kaffe, Baileys & glass. Så nu står magen i 4 hörn, Igen!
Ungarna har dessutom skött sig exemplariskt!
Som vanligt en jättetrevlig kväll, TACK igen för allt! <3

Imorgon är det söndag, då blir det bl.a lite kompishäng och en prommis, sedan väntar en ny vecka, med inbokad "Rockfest" för kören på fredag (som jag & Erica chefar för!), och sedan "Jobbfest/Julbord" i Västerås på lördag, med mina goa kollegor. Det verkar visst som att jag inte gör annat är partajjar nu för tiden.... ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar