tisdag 13 april 2010

Tisdag

Igår kom Linas matkasse igen. Tittar man på recepten den här veckan så tyckte jag i ärlighetens namn att det inte såg jättelockande ut, men när vi väl fått hem våran kasse och stod och plockade upp allt på bänken, så fick jag genast 1000 idéer till mumsiga middagar. Jag tror helt enkelt att det får bli så den här veckan istället; vi struntar i recepten och improviserar istället bland alla fräscha ingredienser. Det ska bli jättekul!

Idag är Maja på dagis, så vi ska göra ett ryck här hemma och städa, damma, svabba, tvätta ett par maskiner, vika tvätt och förhoppningsvis kasta ut lite grejer på Tradera. Har en stooooor kasse med bebiskläder som vi borde ha lagt ut för länge sedan, och lite extrapengar är alltid välkommet!

Sen ikväll är det rep på Musikskolan inför Tedkonserten nästan vecka, kan inte fatta att det gått så fort. Måste verkligen bestämma vad jag ska ha på mig snart!! Hittade förresten ett par söta vår/sommarskor när vi var på stan och lunchade igår, som jag la undan i hopp om att hitta en hög med pengar här hemma. ; ) De är beige, med kilklack och spänne över foten och lite detaljer i vitt. De skulle nog passa perfekt både till min vårkappa, och som skor till konserten.... Vi får se, vi får se....

Men nu måste jag fortsätta med städningen!

2 kommentarer:

  1. Söker efter ett par överdragsbyxor i stl 80, nåt som du har kanske? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åsa - Inte i den här kassen, men jag har flera kassar och lådor som ska gås igenom. Hör av mig om jag hittar nått! KRAM KRAM

    SvaraRadera