tisdag 13 april 2010

Sold out!!

Yes, nyss hemkommen från en riktigt bra övning på Musikskolan inför TED-projektet. Jag som inte har hunnit (läs: orkat, prioriterat, kommit ihåg, etc.. ) repa vare sig dans eller låttexter och solistinslag alls så mycket som jag borde, kunde ändå bra mycket mer än vad jag trodde, då jag kom till övningen idag. Bara ett par små missar blev det, mest i koreografin. Sången satt helt okej faktiskt! Måste nog dock hitta nån dag att öva lite med mina "solokamrater" om vart vi ska hitta på nått kul, och kanske lite nya stämmor eller nått någonstans.. 

Fick oxå veta idag att det är HELT UTSÅLT till konserterna, fatta?? Det känns ju sjuuukt lyxigt! 3 helt utsålda konserter, det ska verkligen bli riktigt riktigt roligt att få stå på scen då. Hoppas att folk vågar klappa med ändå och så, trots att vi valt att ha i Västerledskyrkan som konsertlokal denna gång. 
Passade på att skriva ut det i våran fansida på facebook oxå som jag administrerar, får se om vi får någon feedback!

Nej minsann, nu är det nog sängläge. Herman har redan hoppat in i sovrummet, jag borde nog joina honom innan jag somnar här vid köksön.

.. Och sen igen ett STOR GRATTIS till vännen som berättade häromdan att de ska få en liten bebis lagom till hösten! 
Massa kramar från oss till er!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar