onsdag 7 april 2010

Kalasdax..

.. men inte för oss tyvärr!
Nope, det är Bakas & Robbas som blivit bjudna på riktigt kalas, 60-års kalas tror jag till och med att det var. Så Maria frågade mig häromdan om jag hade nått i klänningsväg att låna ut, och det har jag ju såklart! Hon är på väg hit precis nu för att prova, och jag har hängt fram allt jag tror kan passa på sovrumsdörren, och matchande skor till oxå såklart!

Jag har ett favvisset som jag tror kommer bli kanon, gäller bara att få henne att gilla det oxå!! Det är svart tunika/klänning i 2 lager, som jag tänkte att hon skulle ha med mina blanka leggings med paljettrevärer på. Och så ett par höga stövletter till! Jag har bara provat dom kläderna själv när jag köpte dom, men aldrig hunnit användt dom, så det vore väl bara bra om de oxå fick komma ut ur garderoben nån gång, och på kalas dessutom! ; )

Men men, vi får se vad hon väljer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar