söndag 22 januari 2012

Dagens recept

            
           RECEPT:
  • Ta fram alla ingredienser, helst rumstempererade
  • Lägg allt i en bunke, blanda väl
  • Låt stå ca en timme
  • Skölj väl innan du använder
  • Njut!

Sorry, kunde inte låta bli... ; )

Jag har alltså beställt hem nya extensions i äka hår. Eftersom de gamla trensarna jag har är svarta, så kan jag ju inte använda dem nu när jag är rödhårig, så det fick bli till att färga. Jag använder inte extensions till vardags, men när det och show eller fest så är det ju kul, och så himla lätt, att känna sig lite extra fin!) I alla tester jag läst så står det att man INTE ska färga sitt löshår, inte ens om det är äkta hår (vilket detta såklart är!), men HELLO, det är HÅR, det är meningen att man ska färga det! ; )

Så nu står det en glassbytta i badrummet med en trasslig röd sörja, och jag bara väntar på resultatet (som SÅKLART kommer bli awesome!) medans äggklockan tickar ned. Tänk va, precis SÅ smidigt skulle det vara jämt när man vill färga håret! Då skulle man ju slippa få färgstänk i nacken, inga fula utväxter, det skulle gå så himla mycket snabbare att bara klicka av sig håret och lägga i en bytta medans det fick ny fräsch färg... Nåväl!

Nu vill jag bara att det ska vara klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar