tisdag 17 januari 2012

Stolt!!

Kan man vara annat än stolt än en dag som denna, när makens band spelar på TV4 Nyhetsmorgon med sitt band!?

Maja och jag har suttit bänkade framför TVn sedan sändningarna startade tiiiiidigt, och nu har jag precis lämnat henne på dagis, så hon missar den sista låten de ska köra nu precis innan 10, men det får hon se sedan på Tv4 Play. Jag fick lite flex idag, så jag piper iväg tilljobbet så fort de spelat klart.

Herman var redigt förkyld men feber och hosta igår kväll, så han va nervös och stressad, I tell you! Och att de har samling och soundcheck så grymt tidigt gör ju inte saken bättre man FÅR liksom inte försova sig, en dag som denna. Jag hörde inte alls när han gick upp eller åkte, tror det var runt halv 3 imorse, bara så glad att han faktiskt kom iväg trots förkylning och trötthet! Men lite tröttmössa var det nog iallafall när han skulle åka, såg på FB för en liten stund sedan att han tydligen glömt sina hihatlock hemma. Galet! Tur att det finns kompisar som kunde ställa upp och fixa med så kort varsel! : )

Och det rullar ju på för killarna i Work of Art; Tv4 idag, Madrid nu hela helgen, och till Grekland om bara ett par veckor. Fast de förtjänar de verkligen, ni är SÅ sjukt bra!! Klicka på länken och kolla in deras framträdande med "The great fall" ifrån imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar