onsdag 11 januari 2012

Nope, idag bidde det ingen lunchglamour what so ever. Tråkig kall mat (kycklingsallad med avocado och keso, som iofs va helt okej, men jag va verkligen sugen på nått varmt!) i ett galet stökigt lunchrum. Kollegorna passade nämligen på att borra upp de sista grejerna som blivit liggandes sedan vår renovering i somras, men nu fick de äntligen komma upp på väggen! Magnettavla för alla viktiga papper, tidningsställ och lite sånt därna tjafs ni vet ; )

Och alla nyårslöften by the way, hur går det med dem? Hur mycket har ni lovat? Jag satt sent igår kväll och kollade runt på de bloggar jag följer, och mat, träning, hälsa och motion är väldans återkommande ämnen just nu måste jag säga. Samt semestedrömmar!
Jag lovade faktiskt inget specifikt, bara att allt skulle kunna bli bättre under 2012, det var väl ett bra löfte?!

Så jag har väl, precis som alla andra, gjort en nystart med maten efter alla julmåltider. Känns skönt att äta bättre, och som JAG vill igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar