torsdag 10 januari 2013

Förbjuden frukt 2

Jebus alltså, det här med att vila på eftermiddagen har blivit farligt för mig.. Gissa vad jag drömmer om?! Va? ; ) Och mycket, och detaljerat, och, ja.. jag törs nästan inte skriva mer!

....

Idag var de urdruckna champagneflaskor, en taxiresa sent på kvällen, en brasa som var på väg att brinna ut, blickar, dova röster, tätt tätt intill, kyssar på halsen, spännande, farligt, förbjudet, passionerat...
(Resten va INTE rumsrent så det tänker jag inte ens skriva!!!) 

Ni förstår ju alltså, nu får bebisen ta och komma nån gång! Så HÄR kan jag ju inte hålla på?! Någon mer preggo som varit med om samna sak? Please, say YES, så jag inte känner mig heeelt knäpp! 

(Den enda jag kan komma på annars är ju 
Rachel i VÄNNER, när hon var gravid..)

KRAM 

2 kommentarer:

  1. Så var jag när jag väntade B...så ingen fara vännen, du är inte knäpp :)

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam, det är nog bara det att man talar tyst om sina drömmar.... ;)
    Kram

    SvaraRadera