onsdag 9 januari 2013

Förbjuden frukt?

En hylla med perfekt vikta, vita handdukar
Ett duschrum, kan vara på en träningslokal,
eller kanske på ett SPA..
Duschar som står på för fullt
Imma på alla speglar
Hett hett hett
En bastu
Träbänkar

Ett förbjudet möte
Snabbt snabbt så ingen märker
Lite fumligt först

Passion, erotik, lust
Längtan
De har väntat på det här
Båda vill
Vill vill vill

...


Jag slumrade till i lite drygt en timme
innan jag började med middagen
De flesta gravida verkar drömma en massa 
konstigheter när det är börjar bli dags för bebisen 
att titta ut. Om knäppa förlossningar och konstiga 
barn med flera huvuden och åtta armar

Jag drömmer uppenbart inte om det!
Märks det att jag inte "fått nått" på ett tag?!
(En helt annan sorts gravidcravings?!)  

Hahaha, jag bjuder på den!! : )


Jag kom att tänka på den klassiska scenen
i Titanic, den säger allt
Bara älskar handavtrycket på bilrutan!!


1 kommentar: