fredag 12 november 2010

Älskade fredag!

Idag har jag ledig fredag, så underbart skönt!
Veckorna försvinner ju i ett rasande tempo, och dagarna på jobbet går i ett, kan man lugnt säga. Den här helgen ska jag alltså jobba lördag, men det är faktiskt helt okej, det är ju bara till kl. 15.

Idag har jag lite saker jag vill hinna med, och Maja är ledig från dagis så jag tänkte att vi skulle ha lite tjejmys oxå, med bla en sväng på stan, och inköp av lite presenter. Sen skickade jag iväg ett sms igår, som jag hoppas få svar på snart ; ) I eftermiddag ska vi förhoppningsvis åka till storasyster Annie och hälsa på, så Maja och buskusinerna får leka en stund, det var sååå himla länge sedan.

Igår hade vi kör, och den gick även den i ett ovanligt högt tempo, det var mycket som skulle hinnas med. Men trevligt som vanligt, och som alltid blir det eftersnack utanför på slutet. Det finns ju aldrig tid till att prata med varandra under övningarna, och på fikat har iallafall jag typ 1000 saker att ordna med. Så det är typ en gång på 100 som man hinner sitta med och fika. Men så är det ju när man är med i styrelsen, eller har tagit på sig ett ansvar. Anyhow, eftersnacket är min favvis just nu. <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa frukost till min lilla familj. Maja önskade äggmackor, och eftersom hon har världens snällaste mamma så är det snabbt fixat! ; )

 Fröken Bus på sin dansavslutning förra veckan

1 kommentar: