torsdag 18 november 2010

Hade ont i foten i morse igen, men kände mig lite peppad efter morgonens vägning, så jag tog på mig mina vanliga stövlar med kilklack. Glömde för en stund att jag hade ont, och ville känna mig lite fin idag. Och, av nån anledning, så gick det bättre med DOM stövlarna, än igår, då jag gick med jumpadojjor hela dan på jobbet? Så klackar var alltså bättre än platt? Ha, det är ju det jag alltid har sagt : )

En av optikerna var sjuk idag, så det har varit ganska så lugnt även idag, och det kan väl vara skönt för en stund. Man hinner ju med sånt man inte brukar hinna en vanlig dag, men när klockan började närma sig 17 så kände jag hur trött jag var. En vanlig dag hinner jag inte känna efter, det är ju alltid fullt ställ hos oss på eftermiddagarna. 

Och sen, direkt efter jobbet, blev jag uppskjutsad till kyrkan av min goa chef, för körövning. Jag var verkligen jättesugen på att sjunga, och hade längtat hela dagen efter att åka till kören. Vi sjöng nästan uteslutade julsånger, och utan uppsjungning (eftersom jag ALLTID kommer sent nu för tiden) så kom jag typ upp.. ingentig?! Det är det verkligen det sämsta med julsångerna; allt går så himla högt! 
Well well, det var en himla himla bra och kul övning iallafall, och efteråt var Jonas en babe som vanligt och körde hem mig. 
Så himla snällt! : ) 

Imorgon är det fredag, sååå skönt att veckan är slut, och det vore himla himla trevligt att hitta på nått i helgen. Vi får se vad som erbjuds ; )

And to eat today....
Frukost: hackad avocado och färska räkor. Thé
Lunch: Sallad med soltorkade tomater, gurka och kallrökt lax. Thé
Middag: Kokt broccoli och blomkål, med laxsås

Funderar för övrigt på om jag inte borde köpa mig ett par brillor till, jag vill ju ha ett par svarta, och allra helst med glitter. (Hello, VEM blev förvånad nu?) Det syns inte på bilderna, men dom ÄR verkligen superfina i verkligheten!!  Har spanat in dessa ett tag, vad tycks? PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar