måndag 15 november 2010

Dag 2

Dag 2 idag med Lowcarb-food, och hittills går det galant, tycker jag. 
Frukost: tomat, rostbiff & mjukost.
Lunch: broccoligratäng, kycklingfilé, tomat & champinjoner.
Middag: Sallad med räkor, rökt lax, avocado, ost, dressing och ägg.

Enda bakslaget var den halva burken med Cola som jag drack i ett svep, fy fy fy vad gott det var, och fasen fasen fasen vad jag ångrade mig sen. Allt annat idag har ju gått som smort... ; (
Well, tänker inte gräva ner mig för det, jag har gjort en flaska bubbelvatten precis som jag tänkte dricka upp nu på stört, jag är helt galet törstig ikväll.
Hade dessutom tänkt att hinna cykla en halvtimme innan det var dags att sova, men Maja var så himla mysig ikväll, och jag var så trött och...
Tomorrow, I have to! : )

Imorgon är det jobb som vanligt, på onsdag blir det lunch med fru Bakas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar