tisdag 16 november 2010

Dag 3

Yes, ännu en dag, är inte ett dugg sugen på godis eller så, har inte druckit nått kaffe alls, men är fortfarande ganska sugen på Cola. Inte druckit en droppe idag iallafall, so far! : ) Faktiskt skitnöjd med mig själv. Tänk att man kan bli glad för nått så fjuttigt lite.. ; )

Frukost: en yttepyttebit med brie och lite thé
Lunch: Broccoligratäng, kycklingfilé, rostbiff och champinjonsallad
Middag: Sallad med soltorkad tomat och mozzarella, och baconlindad kycklingfilé

Jobbade på som vanligt, men för typ första gången sedan jag började, så har vi haft lite luft mellan bokningarna idag. Helt galet skönt! Hann till och med kissa, och även gå på posten och köpa nya söta rosa frimärken innan det blev dags för sista kvällsruschen.

Efter jobbet promenerade jag ner till Meddo och slängde mig i ett solarium, det var verkligen på tiden! Känner mig så galet blek nu, och med ny färg i håret dessutom så kan det behövas lite hjälp på traven. Men men, självklart hade jag glömt solkortet hemma, så det blev till att dyka djupt i plånboken. Fasen att man aldrig ska ha kontanter med sig, och fasen för Herman som rensar min plånbok på mynt jämt! Jag säger ju att de är bra att ha! ; ) Efter en stunds letande hittade jag iallafall lite mynt i plånboken, och några enkronor lyckades jag leta fram, trots att de gömt sig längst ner i väskan. Så det blev väl en sisådär 14 minuters good qualitlytime i solariet för mig. Synd bara att musiken var så hög... 

Tomorrow blir det iallafall lunchdate med Maria, undra hur jag ska göra då? Det skriker inte direkt lowcarb om sushi, va? Ska jag be att få laxbitarna utan ris, vad tror ni om det? 
(Ser en ganska så lustig tallrik framför mig..)

Sen kommer Helena & Jonas hit och fikar, och Helena ska ta en tur i min garderob i jakt på nått glittrigt 
(Ha, som att man behöver leta, liksom..)

Kom förresten på att jag inte lagt upp några bilder från 50-talsfesten, så de kommer här!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar