onsdag 24 november 2010





Har nyss kommit hem från Konsert i Västerledskyrkan, ikväll var det Återsken´s tur att vara kör, och det var även andra gästartister som medverkade. Vissa bättre än andra ; ) Programmet var blandat som vanligt, men tyvärr infann sig aldrig den där rätta "feelingen". Iallafall inte hos mig. Jag har varit jättejätteugen på att sjunga hela dan och faktiskt riktigt längtat tills kvällen, men när konserten väl hade startat så liksom bara flöt allt samman, och det blev aldrig riktigt kul. Tyvärr... : ( Det var svårt att sjunga, jag hörde jättedåligt där jag stod, och allt kändes liksom inge kul, helt enkelt. 

Men vissa framträdanden blev iallafall mer utmärkande än andra, några till och med riktigt bra.
Magnus framförde "Kärleksvisan" av Sarah Dawn Finer, och gjorde det riktigt fint. Den hade varit kul att höra i fullt arr, och gärna med lite kör, men hursomhelst så gjorde han den riktigt fint.



" ... Nu är jag din och nu kan jag andas
Här blir jag kvar, För här vill jag stanna
Se på oss nu, Livet är vårt.
Se på den framtid som vi kommer få

För att jag älskar dig, så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har
Och låt mig få bära dig, när du är svag
För du betyder allting för mig ... "



Maja hade det nog trevligast av alla, och fick spendera kvällen hos Maria, Marcus & Theo, och hade minsann blivit bortskämd med köttbullar och "skurade makaroner". Hon var trött och glad när hon kom hem! TACK TACK snälla ni för att Maja fick vara hos er
 medans vi spelade! 
  <3  KÄRLEK!!  <3

Nu har jag precis fikat lite i sängen, det blev en kopp thé och några skinkskivor, jag har verkligen ätit på tok för lite idag! Och det kändes verkligen i hela kroppen, jag var helt iskall om händerna och nästan yr i huvudet då jag kom upp till kören. Men det känns bättre nu, och jag vet att jag måste planera dagarna bättre för att få ihop det med all mat & alla mellanmål som jag behöver.

Nu är det bara en dag, eller faktiskt; en och en halv dag kvar att jobba denna vecka, jag är nämligen ledig på fredag, och jobbar 10-15 på lördag. Helgen bjuder på en hel del skoj ser det ut som, vi ska bara styra upp det sista! ; ) Ser såååå mycket fram emot det!

Nu ska jag nog slumra lite, så:
Sov gott & dröm sött
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar